nog 10 dagen te gaan - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Helma/Floor Marijke/Will - WaarBenJij.nu nog 10 dagen te gaan - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Helma/Floor Marijke/Will - WaarBenJij.nu

nog 10 dagen te gaan

Blijf op de hoogte en volg Helma/Floor Marijke/Will

03 Oktober 2012 | Nederland, Haarlem

Vandaag nog 10 dagen dan is het zo ver.Wij kijken er naar uit. Het druilerig Holland verlaten voor het warme Thailand.

• 09 Oktober 2012 - 12:10

Karin Van Latum:

Oh wat spannend, nog maar een paar dagen en dan gaan jullie al. We wisten het niet maar gaan jullie zeker volgen. Heel veel plezier met z'n viertjes, geniet ervan en hele goeie reis!!
    Dikke kus van ons,
    Mike Karin Nina en Bas.

• 09 Oktober 2012 - 14:13

Ellen :

Succes met pakken en een hele fijne reis. Ik kijk uit naar jullie reisverslagen.

• 10 Oktober 2012 - 07:19

Natasja:

Zo ik moest even naar jullie pagina zoeken ,maar dan toch met google gevonden! Het wordt vast een fantastische reis , lekker in de tropen ;) ..wij achterblijvers gaan in de regen en wind de herfst trotseren.... ook erg leuk ...hahahaha. Neehoor succes met pakken en ik kom nog even gedag zeggen. dikke kus en knuffel.

• 10 Oktober 2012 - 07:25

Natasja:

ps ...oefen nu in Nederland nog even op deze site hoe je foto`s toe kan voegen . dat is wel zo leuk om er foto`s bij te zetten.En ik zie nergens staan waar de reis heen gaat etc..... Kan volgens mij nog veel meer op deze pagina doen om een beetje op te leuken ....hahhahaha...het is maar een idee ????

• 10 Oktober 2012 - 22:26

Ellen:

Wat leuk dat wij kunnen meegenieten van jullie reis, heel veel plezier gewenst.

Groetjes,
    Rikus en Ellen

• 12 Oktober 2012 - 07:39

Helma:

Vrijdagmorgen 7.00 uur laatste dagje voor onze vakantie, nog wel een druk dagje. Ik hoop dat het in Thailand iets minder regent dan hier vandaag. Wat een leuke foto Marijke, die is van 5 jaar geleden toen wij naar Indonesie gingen. Nou nog even door deze dag heen werken en dan op naar Thailand, kan haast niet meer wachten tot wij weggaan. Voor alle thuisblijvers dikke knuffel van mij liefs Helma

• 13 Oktober 2012 - 08:09

Silvester, Sanne, Jenayla En Jillz:

Lieve Muskatiers,

Wij gaan hier thuis een klein beetje jaloers meegenieten van jullie mooie reis!
    rust lekker uit en geniet geniet geniet! tot over een maand!!!

Heel veel dikke knuffels

Silvester, Sanne, Jenayla en Jillz