Phitsanulok - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Helma/Floor Marijke/Will - WaarBenJij.nu Phitsanulok - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Helma/Floor Marijke/Will - WaarBenJij.nu

Phitsanulok

Blijf op de hoogte en volg Helma/Floor Marijke/Will

24 Oktober 2012 | Nederland, Haarlem

24/10 Om 8 uur vertrokken en weer een lange rit van 380km door de bergen en het Nationale park. Na een uurtje rijden eerst een kopje koffie bij ons inmiddels eigen Amazone tentje, heerlijk. Twee keer hebben we genoten van een prachtig uitzicht in de bergen. De laatste keer was het route 12 net als in Amerika route 66.Jullie raden nooit wie daar nog meer waren. Elvis, Marline Monroe, James Dean We zijn met hun op de foto gegaan. Tijd voor een lokale lunch. Nita vond weer een leuk tentje aan de rivier. Heerlijk gegeten, gebakken varkensvlees komkommer met kip salade gegrilde vis weer de overheerlijke papaya salade en toe een lemmon ijsje. Aan gekomen in Phitsannulok een overweldige mooie tempel bezicht. Helma en Will hebben met de stokjes de toekomst voor 2 weken geschud.Ook deze 2 weken zitten we goed. Aangekomen in ons hotel zijn we eerst maar even gaan internette. Weer een groot hotel nu zitten we op de 11 etage ook met zwembad. De mannen liggen nu lekker in het bad te relaxen. Helma en Marijke gaan zo waarschijnlijk even naar de massage of shoppen.

• 25 Oktober 2012 - 10:42

Sonja & Dimitri:

Wat een heerlijke reis tot nu toe al...wat een hoop indrukken! Uiteraard genietend van het zalige eten, maar ook een hoop te zien. Gaaf hoor! En een leuke gids doet natuurlijk ook wonderen. En in de avond lekker relaxen in het hotel. Hier is het echt herfst...overal bladeren, vroeg donker en de temperatuur gaat ook naar beneden. We kunnen niet wachten tot onze vakantie begint, al zagen we vandaag op het nieuws dat er een orkaan over Jamaica ging...hopelijk alles daar in orde met onze vakantie! Geniet daar in Thailand en if you can't beat them, join them in the Karaoke! Dikke kus en groetjes, Sonja & Dimitri

• 25 Oktober 2012 - 22:41

Natasja En Sander:

Zo net terug uit de ardennen. 1 nacht eerder dan gepland. Ik kon niet wachten om weer in mn eigen bedje te pitten. Grappig alle dagen mooi weer gehad. Eerst vandaag nog een wandeltocht in de bossen bij Spa gedaan .Super mooi weer zelfs zon. Vanaf het moment dat we weg reden begon het te betrekken en kwam er regen. Nog even in Maastricht wat gegeten en rond 20.00 weer in ons eigen domein! Jippie. XXX net alles gelezen en ben weer vol op de hoogte. Komen die tempels nog niet jullie neus uit? Ik vrees als jullie terug zijn we 3 uur tempels moeten gaan kijken ..... Ze lijken toch niet alllemaal op elkaar he! (*grapje ...uh..of toch niet :0 )